Jak dobrze napisać pierwszy post na blogu? - CZ.1

Witajcie :)
Dzisiaj opiszę co trzeba napisać w pierwszym poście na swoim blogu.Jest to wpis przeznaczony dla osób, które  będą zakładać może bloga, ale nie zaszkodzi to tym którzy go mają.

Jak napisać pierwszy post i od czego zacząć?

Otóż - najpierw, zakładając bloga musimy się zdecydować o czym będzie.Jeśli już się zdecydujemy, możemy zacząć.
Najpierw się przedstawiamy swoim nickiem jakim mamy lub po prostu imieniem.Piszemy czy może kiedyś mieliśmy styczność z pisaniem np.Możemy napisać ile mamy lat, ale niekoniecznie, bo już od was to zależy,
Trzeba standardowo napisać  o czym będzie blog.Bo to jakby niestosownie stworzyć bloga i pisać na nim, a potem zmienić jego "styl".Oczywiście jeśli się nie chce pisać o zwierzętach lub opisywać różne rzeczy na swoim blogu, można stworzyć jakby internetowy pamiętnik.
Polega on na tym, że opisujemy co dziś się wydarzyło u  nas w życiu.Jest na podobę pamiętnika lub dziennika.Każdy może go prowadzić.

W poście musimy  się starać pisać ładnie, bez wulgaryzmów.
Okey to do następnego postu.Do drugiego razu do drugiej części :)
PA

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo przydatny poradnik :). Czekam na kolejne części c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna część będzie we wtorek (25 czerwca)
    Myślę że Wam wszystkim się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny poradnik, pomógł mi w napisaniu pierwszego postu! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dopiero zaczynam. Zapraszam! chodoor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto co udało mi się stworzyć http://zperspetkywyskrzata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://madeline5.blogspot.com/2015/06/witam-mam-na-imie-magda-osobiscie-wole.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A oto mój pierwszy wpis zapraszam:)
    http://25latka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a to mój blog tez dopiero zaczynam http://almostfamous97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to mój :3 http://monochromatycznydzieciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Okay,więc poszłam za twoimi radami i wskazówkami i w końcu napisałam pierwszego posta. Czy dobrze to wyszło? Bardzo chciałabym poznać twoje zdanie i ewentualne rady i uwagi co do bloga :
    www.ostrepioro-klawiatura.blogspot.com
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Okay,więc poszłam za twoimi radami i wskazówkami i w końcu napisałam pierwszego posta. Czy dobrze to wyszło? Bardzo chciałabym poznać twoje zdanie i ewentualne rady i uwagi co do bloga :
    www.ostrepioro-klawiatura.blogspot.com
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny post. Ja sama własnie zaczęłam przygodę z blogiem i zapraszam na niego http://rose-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za super rady!! Na pewno skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej fajny post ja sama niedawno założyłam swojego bloga i w sumie to jest on o wszystkim po trochu ,ale twój post na pewno mi się przyda. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    granfars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej fajny post ja sama niedawno założyłam swojego bloga i w sumie to jest on o wszystkim po trochu ,ale twój post na pewno mi się przyda. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    granfars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images