Co trzeba zrobić, by móc napisać posta - CZ.2

Hey! Dzisiaj opiszę co trzeba zrobić, by móc napisać posta.Ja używam dwóch takich sposobów.Dziś opiszę obydwa.Ale zanim przejdę do rzeczy, mam ogromne nadzieję że spodobała Wam się moja pierwsza część.Okey to teraz możemy zacząć.
Jak wcześniej napisałam opiszę dwa sposoby.Jeden jest szybszy a drugi wolniejszy ale jakby dokładniejszy.
Opiszę pierwszy, o jest dłuższy a drugi zostawię na kolejny post.


Pierwszy sposób;

1.Najpierw wchodzimy na bloggera
Pokaże nam się okno panelu (ja to tak nazywam) , i klikamy na ołówek na pomarańczowym tle, tak jak pokazany jest na screenie.
Jeśli nie widzisz klikni jna obrazek.


3.Przeniesie nas do okna gdzie możemy napisać post:


Teraz opiszę drugi sposób.


1.Wchodzimy na bloga (naszego) i klikamy u góry na takie cuś;
I klikamy na "Napisz Post" . Ale klikamy tylko wtedy gdy jesteśmy zalogowani.Można rozpoznać po tym czy widać nasz e-mail.Ja go zamalowałam, nwm czemu xD
Przenosi nas do od razu (wciąż gdy jesteśmy zalogowani)
 do tego screena co wcześniej;





A gdy nie jesteśmy zalogowani.Klikamy  "Zaloguj"  . Pokazuje nam sie witryna do zalogowania.I wtedy musimy postępować tak jak na początku.
To wszystko dzisiaj.W następnej częsci napiszę co do czego służy  w witrynie pisania posta.
Pa!
PS- następna część będzie chyba w czwartek lub piątek :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Poradnik z pewnością przyda się początkującym blogerom. Pamiętam jak na MSP chyba z 10 osób mnie zapytało jak się pisze wpisy :D

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images