Cudna lalusia?

 Hey! Pokaże wam dzisiaj dziwny screen:



 Eee... jedno słowo: ŻAL! Ktoś sobie dla jaj zrobił konto chłopaka i ubiera się na nim jak dziewczyna! I jeszcze używa rożnych form żeńskich, np. w opisie. TO JEST DZIWNE!! Szczerze? MSP schodzi na psy, a Cudna Lalusia jest tego dowodem... Gdybyście wiedzieli jakie było stare MSP... ♥. Ja znam je tylko z opowiadań i screenów.
 Patrzcie jak kiedyś wyglądała nasza "Planeta Gwiazd"!



 Screen zdobyty z pomocą google XD. Widzicie to?! Tak kiedyś wyglądało MSP! Praktycznie wszystko inne! Liczba sc. i FAME znajdują się pod postacią. OMG. I jeszcze pewnie nie było tej grafiki co pixeluje :P. Piękne! Nasłuchałam się tyle opowieści o tym starym (lepszym) MSP, że normalnie żałuje, że nie zarejestrowałam się parę lat temu kiedy powstało polskie MSP!
 Dobra, mam nadzieję, ze wpis się wam podobał :). Byee.. ;*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. hahahaha widziałam filmy tej cudnej lalusi i spadłam z krzesła xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej to ja martyna wilk msp z 2010 było lepsze mówie wam można było mieć roślinkę

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images