"Look for you and spring"

 Hej!Ujawnię dwie ważne rzeczy - a raczej jedną >źle napisałam< - jedna to że dziś ujawnię co się dostanie z lok'u a druga rzecz którą NIE ujawnię to ile osób bierze udział.Niestety czasem trzeba zachować anonimowość :)

 No to po pierwsze wejdz na mój profilm (samba4546) i kliknij na arty i tam będzie "Konkurs...."
Nie hce mi się za bardzo pisać i dlatego nie ujawnię - no nie o to chodzi xD - tylko na MSP.Jeśli się zdecydujesz wziąść udział kliknij do mnie na MSP lub pod wpisem.A jeśli do Abi to tak samo jak do mnie ale..do niej na priva.Tylko nie na CTR bo ona może nie zauważyć.
Ok, pa i nie piszę tutaj co się dostaje bo to strata czasu a muszę też zrobić 5 część "Jej ostatni rok", którą mam nadzieję że zobaczcie.
Pa miśki ;3

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images