Pou-ziemniak, który cieszy ;p

  No Elo ;p Tak dziś jak widać po nagłówku  to nie chodzi o literaturę a o grę.Pou! Cieszycie się?Mam tableta kilka miesięcy (dokładnie to już 3 miechy ;o ) a gram w Pou tydzień ! I wbiłam 11 lvl.I postanowiłam zgłębić tajemnicę tej pszepysznie fajnej jak ciastko do schrupania gry, która budzi wiele zaskakujących momentów z życia naszego ziemniaka (!) . No bo tak, wiem że nazwa gry to Pou ale my opiekujemy się sweetaśnym ziemniakiem.Oczywiście nazwa Pou to tak samo sie pisze jak na j.polski.
 No więc otóż wszyscy lubią wbijać levele.A w Pou jest NAJŁATWIEJ.Nawet na MSP nie jest tak łatwo, ale tam są tyś a tu są procenty.A z procentami to chyba łatwiej się wbija?A ja mam dopiero 11 lvl a moje koleżanki po 44 lub 22 i 45.A limit do kiedy nie można wbijać, tzn. no... ja się dowiedziałam że do setnego i coś lvl jak się dobije to Pou - zdycha, czyli umiera.Ja dokładnie nie wiem czy to prawda ale jeśli zauwazycie i kupujecie ubranka dla swojego ziemniaka to niektóre tylko sie kupuje po 40 lvl.
 Dorosłość Pou to tylko: Baby, Child i Adult.Baby to bobasek lub inny, Child to dziecko a Adult to dorosły.U mnie Pou jest już dorosły a ma go TYLKO TYDZIEŃ.Może dlatego że go zbyt - przekarmiałam od razu.Co dwa dni gdy jestem na tablecie wchodzę do Pou i go karmię itp.Ta gra cieszy i jest bezpłatna ale tylko płaci się za bonusy np.: 9.99 . Ja nie kupuję bonusów bo mi są niepotrzebne na razie.I - żeby wbiś lvl gra się w nimigry są nawet fajne ale dla mnie najfajniejsze jest skakanie po schodkach! O yeah . .
  Ok to tyle i Karo - dodałaś bardzo fajny post - w moim guście - i sorry że nie pisałam taak długo bo byłam zajęta.Ale nadrabiam już od dzisiaj.No przynajmniej staram się :)
 Pa!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Mam pytanie pou miałaś odrazu na tablelcie czy go ściągnełaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam go ściągnąć ze Sklepu Play

      Usuń
  2. ja mam 40 lvl na pou :) pozdrawiam

    ~Martyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 53 lv'ek w pou.
    Ps. Niestety na iPhonach, iPadach i iPodach jest on za 1 euro coś. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Iphone'a Apple takiego białego XD ( bo nie wiem jaki model ).
      I Pou był za darmo o_O
      Marika <3

      Usuń
  4. Ja mam 88 lvl :)
    Całuski :*****
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytaniee czemu niektórzy w pou maja lvl -12345?

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images