Malowanie paznokci ♥

 Hey! Tu Abi. ♥ I to mój kolejny wpis... xdd. Dzisiaj będzie o paznokciach xd. Haha xd. Uwielbiam malowane paznokcie, rożne lakiery, itp. Tylko nie myślcie, że jestem jakąś "Barbie", albo coś ^,^.
 Niestety nie mam wielu lakierów w domu i nie mogę sobie też za często malować paznokci, bo nie można w szkole ;/. No, ale i tak jaram się nimi na ekranie xdd. A tu mam dla was parę screenów z neta:



 Ładne? Przepiękne <33.



 A tu takie śmieszne? Kto wie z jakiej to gry? Z ANGRY BIRDS!!



 A te? SUPEROWE ♥. Brak mi słów :P.




 Ale nie zapomnijmy też o podstawowych, stylowych, jednokolorowych paznokietkach. <3. One też potrafią być zabójcze i piękne ♥.
 Dobra kończę na dzisiaj wpis. Byee... ;*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja też ubóstwiam malowanie paznokci <3 normalnie koffam to >.<
    Ja mam tylko 4 różne lakiery w tym: zielony (<33),niebieski,ciemny róż i jasny róż i lekki beż.Ach...tylko szkoda że do szkoły nie można

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam pełno lakierów i u mnie można do szkoły :)
    Teraz to mam takie super lakiero-markery do paznokci z kryształkami z Irlandii. Paznokcie mam białe w bardzo ciemno-granatowe kropki <3
    Ale te zdjęcia śliczne, a szczególnie to pierwsze :))
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images