Graffiti - sztuka malowania ;p

  Hej!Dzisaij opowiem o moim ulubionym zajęciu ostatnio.jest to rysowanie graffiti.Tak, koffam to!
Pokażę kilka zdjęć z neta i moje kilka.Są to początkowe i proszę o wyrozumiałość ale jak ktoś mi da kilka uwag z radością je przyjmę bo będę wiedziała że raczej nie popełnię tego samego błędu xD
No to te z neta:

 Pierwsze nad nami to takie zygzaki i różne strzałki ale i tak mi się podobają.A wam??? :p
Drugie:Moim zdaniem mistrzowskie każda litera dopasowana i ten kształt tego.I tutaj mogę powiedzieć "Amazing!"
Adidas....Hehe ;p Fajny pomysł, naprawdę ;o
To taka kolorowanka może byc i możecie skopiowac i sobie na Paint-cie pokolorować.Ja chyba też ;d



I moje ( nie śmiejcie się ;e) Tak, kamerka internetowa naprawdę jest dobra do ego.Ach.. ale chociaż mogę wam pokazać co ja tam nacudowałam.I jak?Podoba sie Wam?Mi osobiście tak, bo pytałam w szkole i mój kolega ilip powiedział że jest ok a najfajniejsze Jego zdaniem jest złowieszcze Martys!I chyba tak samo sądzę.No to tyle i czekam az Karo coś napiszę i namopowie jak zobiłam to ja.I jeśli nie wiecie Karo prowadzi jeszcze jednego bloga, a raczej kilka: abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com 
ma superowego bloga aż można pozaadrościć.
I jak zauważycie moje posty już nie są takie normalne a wynika to z podpisu.Martyśś Samuś - fajne?
Paaa <33







You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images