Informacja

   Hej!Dzisaij ten post, który właśnie pisze nie dot. żadnego tematu, który miałam opisywać.To było po pierwsze.A po drugie.... to dziś musze ostrzegać że powiadomiłam Karo i będziemy obserwować pilnie bloga.Nwm co jeszcze o tym sądzi Karo bo mamy możliwość tylko porozumiewać się przez Skype i priva na MSP.Więc....No ale też nie ominą was statysy inaczej statystyki.Tak, będą około 23 lutego dopiero.
Macie dużo jeszcze czasu  aby go nadrobić.Ostatnio jak sprawdzałam ogl. bloga (juz zapomniałam jakiego) to było aż 16 wyświetleń!Sukces mogę powiedzieć.Tylle wejść było 1 dniaa.A musze powiedzieć, że na Moda z MSP to mam tylko czterdzieści coś wyświetleń, na Samba xd mam prawie 100 a tu 55.
  Oczywiście my z Abi chciałybyśmy aby było ich wiele.Tak i myslę że jak zareklamujemy to nam się uda ;3
To już koniec posta bo był informacyjny.I proszę o poprawienie może  ogl. na bloga o mojej modzie.
?
Ok to Bay.. i zapraszam na mojego aska: ask.fm/Sambusia nie bój się zapytaj, a od powiem.
A na koniec obrazek dot. właśnie mojej wypowiedzi:

Okey ;3 to narka !

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images