Fileas Fogg-opis

  Hej!Dzisiaj postanowiłam przepisać lub inaczej skopiować moje wypracowanie.Dot. pana Fogga.Może niektórzy z was nie znają tej postaci z książki "W 80 dni do okoła świata" Juliusza Verne.Ja dlatego że mam to teraz jako lekturę postanowiłam się z wami podzielić moim namiastkiem pisania.
   Fileas Fogg jest bohaterem powieści Juliusza Verne.Jest to barwna postać mieszkająca przy ulicy Savillle Row w Londynie.Fogg mieszkął w domu odziedziczonym po znanym mówcy angielskim, jego krewnym.Fileas należał do bardzo eksluzywnego klubu "Reforma".Swój czas zwykle poświęxcał na graniu w klubie w wista.Wszystko co robiła miało określony czas.
  Bohater powieści jest blondynem o jasnych foworytach* i bladej cerze.Zawsze nosił cylinder i odświętne ubrania.Ubierał się jak typowy Anglik.Przy każdym ubiorze dopasowywał muszkę, zamiast krawata.
  Jak przystało na prawdziwego Anglika, pan Fogg umiał zachować się w każdej sytuacji jak prawdziwy dżentelmen np. ratując panią Audę przed śmiercią lub potrafił przyznać się do porażki i znosić ją se spokojem.Fogg nie przywiązywał zbytnio uwagi do zbytecznej paplaniny, bo uważał to za brak zachowania.W każdej sytuacji podejmował stanowcze kroki dot.* podróży.Jego milczenie mogło dawać do zrozumienia innym że jest on nie sympatyczny, lecz w głębi serca umiał okazać radość i uczucia.
  Moim zdaniem Fileas Fog to postać niezwykła, która nie przypomina bohatera powieści przygodowej.W czasie podróży okazał si.e wspaniałym orgazizatorem i opiekuńczym towarzyszem.


Myślę  że się podobało.Gwiazdki służą to wytłumaczenie:
*faworytach-to takie po bokach
*dot.-to sktót od dotyczą, dotyczące i itp.
Chciałabym żebyście w komentarzu ocenili jak wam się podoba, i czy dobrze napisałam.Kierowałam się tymi punktami:
1.Przedstawienie postaci
2.Wygląd zewnętrzny
3.Cechy charakteru
4.Ocena postaci
Ok to kończe.

By Samba xd
I komentarze dodaję się anonimowo!

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images