Hej, jestem Martyś ?!

  Hej!Nazywa, sie Martyna lecz bede pisac w skrócie Martyś.Jam będę prowadziła tego bloga z Karo.Będziemy pisać o różnych rzeczach i tematach ale nie bedziemy pisac codziennie bo mamy jeszcze inne blogi ale o grze i tamtejszej modzie.To ja zaproponowałam Abiesce (Karo) razem bloga prowadzenie.Ale więcej napisane w jej wpisie.Ja akurat mam jeszcze ferie ale mi sie kończą a Karo ma dopiero za 2 tygodnie.Ale nie martwcie sie bo jutro będzie jeszcze wpis ale chyba późno.
 Teraz wam przedstawie moje blogi.
Mój ogólny - dziejący się w grze na MovieStarPlanet, to:
samba-martyna-i-msp.blogspot.com
Mój 2 blog o tamtejsze modzie i lookach itp. to jest
emo-moda-z-msp.blogspot.com

To wszystkie moje blogi oczywiście nie licząc z tym!Karo mówiła że to ja mam zrobic bloga bo ona była zajęta.Ona doda chat i może playlist bo ja zmieniałam tło i dodawałam gadżety.A później ją zaprosiłam.
No myslę że wam się teraz obecny wygląd podoba bo Karo doda jeszcze poprawki.Mi się podoba.Mam troche doświadczenie w robieniu bloga mo mi to zajeło około tylko 10 minut.
 O to na jutro znajde jakis temat.I go dokładnie opisze.Bo myslałam o Skype o unikalnych minkach i takich zakazanych xDD
Karo też pisze teraz posta!Heh ;p
To nie przedłużam i kończe spiewająco i na koniec dodaje moja fote.Myslę że się spodoba ; D

Pa miski!Myslę że będzie nam sie razem dobrze czytac i pisać1
  

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images