Elo..? :P

 Hey! Tu Abi <3. Wasza nowa blogerka ♥. Dla tych którzy znają mnie z moich poprzednich blogów mogę być stara. ;D.
 Pewnego dnia (wczoraj) moja koleżanka samba4546 zaproponowała mi, żebym prowadziła z nią bloga ;3. Na początku się wahałam, bo ty by był mój 5 blog O.o. Noo.. ale tego samego dnia wieczorem już próbowałyśmy ustalić nazwę dla naszego przyszłego, wspólnego bloga ;). Miałyśmy nazwać blog our-twisted-life-bloggers.blogspot.com, czyli po polsku nasze-zwariowane-życie-bloggerek.blogspot.com. ;). No, ale w końcu zdecydowałyśmy, ze blog będzie się nazywał gadamy-o-wszystki.blogspot.com.
 I oczywiście dzisiaj powstał ten blog :B. O ile wiem to już Samba dodała wpis xd. Zaczęłyśmy w tym samym czasie, ale ja jeszcze musiałam odpisywać masę ludziom na MSP O.o. Masakra, pisałam chyba z 4-5 osobami x_x.
 Dobra, chyba skończę na dzisiaj mój pierwszy wpis na tym blogu. Byee.. ;*

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images